Meer weten over ....

HOE WIJ WERKEN ?

 

ONZE WERKWIJZE

De verkoop van een eigendom vereist heel wat voorbereiding. Daar begin je niet zomaar aan...

Nadat u Multivastgoed heeft gecontacteerd voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek gaan we samen met u een aantal zaken vooraf bespreken. Bij een plaatsbezoek krijgen we al een idee over onze eventuele verkoopopdracht.

Ook verkoopopdrachten met een termijn van 3 maanden zijn mogelijk !!!

Dan wordt er nagegaan of er bepaalde verplichte documenten reeds aanwezig zijn.


Multivastgoed verzorgt de aanvraag van : (indien nodig)

                                      - EPC attest
                                      - Keuringen van elektriciteit en stookolietank
                                      - Bodemattest
                                      - Stedenbouwkundige info
                                      - Kadastrale legger
                                      - As-built attest
                                      - Postinterventiedossier
                                      - ...

 


KOSTEN VAN DE MAKELAAR

Het gebruikelijke tarief bij zowat alle vastgoedkantoren ligt ergens tussen 3 à 4% van de uiteindelijk bekomen verkoopprijs.

Bij Multivastgoed hoeft u niét met een rekenmachine aan de slag om te weten wat u uiteindelijk zal moeten
betalen aan uw makelaar.

Er wordt VOORAF een vast en zeer voordelig tarief, inclusief BTW, afgesproken, zodat u weet wat onze dienstverlening gaat kosten. Multivastgoed werkt niet met een percentage op de uiteindelijke verkoopprijs, maar maakt vooraf zeer duidelijke afspraken.

 noot: als u een nieuwe auto gaat kopen weet u toch ook graag vooraf wat deze gaat kosten? Nietwaar?

Geen verrassingen nadien.

Ook nog: U betaalt ons pas wanneer de volledige eigendomsoverdracht bij de notaris is afgehandeld.
Wij houden ons commissieloon dus niet af van het voorschot dat wordt betaald bij de onderhandse verkoopovereenkomst.
Dit in tegenstelling tot de meeste andere vastgoedmakelaars in onze regio. 

Een zaak van vertrouwen.