HOE WERKEN WIJ ?

  

GESLOTEN KANTOOR

Multivastgoed werkt vanuit een gesloten kantoor. Wij doen onze plaatsbezoeken allemaal zélf
en zijn dus meestal onderweg. Dit betekent dat er niet altijd iemand aanwezig is
en u best even verwittigt wanneer u langs wilt komen voor informatie.

Aangezien vrijwel alle contacten, met zowel eigenaars als kopers, telefonisch of via internet verlopen
hoeven we niet te beschikken over een permanent bemand kantoor.
Ook de "ouderwetse" vitrine laten we achterwege.
Dit bespaart ons heel wat kantoorkosten en op die manier kunnen we ons personeelsbestand sterk beperken.
Zo hoeven we geen dure commissielonen aan te rekenen. 

Alleen maar voordelen waarvan ù uiteindelijk profiteert.

Multivastgoed beschikt over voldoende vergaderruimte waar u in alle rust en discretie
kan ontvangen worden. We beschikken ook over een zeer ruime en gratis parking.

Na afspraak bent u zeker welkom, wij maken graag tijd voor u.

 

ONZE WERKWIJZE

De verkoop van een eigendom vereist heel wat voorbereiding. Daar begin je niet zomaar aan...

Nadat u Multivastgoed heeft gecontacteerd voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek gaan we
samen met u een aantal zaken vooraf bespreken.
Bij een plaatsbezoek krijgen we al een idee over onze eventuele verkoopopdracht.

Ook verkoopopdrachten met een termijn van 3 maanden zijn mogelijk !!!

Dan wordt er nagegaan of er bepaalde verplichte documenten reeds aanwezig zijn.

Multivastgoed verzorgt de aanvraag van : (indien nodig)

                                      - EPC attest
                                      - Keuringen van elektriciteit en stookolietank
                                      - Bodemattest
                                      - Stedenbouwkundige info
                                      - Kadastrale legger
                                      - As-built attest
                                      - Postinterventiedossier
                                      - ...

 


 KOSTEN VAN DE MAKELAAR

Er wordt een vast en zeer voordelig tarief, inclusief BTW, afgesproken, zodat u weet wat onze dienstverlening gaat kosten.
Multivastgoed werkt niet met een percentage op de uiteindelijke verkoopprijs, maar maakt vooraf zeer duidelijke afspraken.

Geen verrassingen nadien.

Ook nog: U betaalt ons pas wanneer de volledige eigendomsoverdracht bij de notaris is afgehandeld. Wij houden ons commissieloon
dus niet af van het voorschot dat wordt betaald bij de onderhandse verkoopovereenkomst. Dit in tegenstelling tot de meeste andere
vastgoedmakelaars in onze regio. 

Een zaak van vertrouwen.

 

BIV ERKEND KANTOOR   ( BeroepsInstituut van Vastgoedmakelaars)

Multivastgoed is een BIV-erkend kantoor waar alle wettelijke procedures en handelingen worden nageleefd.
Dit is uw beste garantie dat uw vastgoed in de juiste handen is !!!
U kunt de deontologische code van de vastgoedmakelaars raadplegen op de website van het BIV.
Volg hiervoor de BIV-link op onze contactpagina.

Multivastgoed maakt optimaal gebruik van de modelcontracten van het BIV en/of CIB.
Al de gebruikte contracten bij Multivastgoed zijn bovendien goedgekeurd door het Ministerie van Economische zaken.

Zo kunt u er gerust in zijn dat alles correct én doorzichtig verloopt.

PUBLICITEIT

Samen met Multivastgoed wordt de vraagprijs besproken en ook de verschillende publiciteitskanalen.
Onze ervaring én onderzoek leert ons dat méér dan 90 % van de kandidaat kopers het internet gebruikt om een
eigendom te kopen.
Reken maar dat uw te koop gestelde eigendom gezien wordt dank zij het gebruik van de grootste vastgoedsites die er
momenteel zijn.
Zo krijgt uw eigendom optimale aandacht.

Multivastgoed maakt samen met u een afspraak indien een kandidaat koper een bezichtiging wenst te doen. U weet dit meestal enkele dagen
vooraf.
Indien een bod wordt uitgebracht zal Multivastgoed dit samen met u bespreken en uiteindelijk al dan niet tot een akkoord komen.

Meer weten over Multivastgoed?  Wij zeggen : "graag!"